1 етап оформлення спадщини
- етап №1 (ДО закінчення 6-місячного строк з дня смерті): подання заяви спадкоємцем з документами та відкриття нотаріусом спадкової справи.
Перелік необхідних документів (ТІЛЬКИ ОРИГІНАЛИ!):
- свідоцтво про смерть
- довідка про причину смерті
- паспорт та іденткод спадкоємця
- документ про родинний зв’язок спадкоємця з померлою/померлим (свідоцтво про народження, якщо спадкоємець – син/дочка, свідоцтво про шлюб, якщо спадкоємець – дружина/чоловік, ін.)
- документи на майно померлої/померлого (квартиру, будинок, земельну ділянку, автомобіль, грошові вклади тощо)
- За відсутності в спадкоємця можливості особисто звернутися до відповідного нотаріуса за оформленням спадщини спадкоємець все одно може відкрити спадкову справу в нотаріуса (за попередньою домовленістю з ним) шляхом:
- оформлення в найближчого нотаріуса в місці свого перебування нотаріальної Заяви про прийняття спадщини та нотаріальної копії свідоцтва про смерть;
- надіслання відповідному нотаріусу вищевказаної заяви і нотаріальної копії свідоцтва про смерть офіційною поштою (Укрпоштою) зареєстрованим (рекомендованим) листом;
- оплати послуг нотаріуса за відкриття спадкової справи.
- оформлення 1-2 заяв від спадкоємців,
- перевірки в держреєстрі наявних заповітів, відсутності вже відкритої спадкової справи іншим нотаріусом,
- оформлення обов’язкових запитів до державних органів, установ і органів місцевого самоврядування щодо майна померлого
- Після подання заяви та відкриття нотаріусом спадкової справи поміняти нотаріуса неможливо (не дозволяє закон)! Будь ласка, з’ясуйте всі організаційні питання та повну вартість оформлення перш, ніж зупинити свій вибір на конкретному нотаріусові.