Реєстрація новостворюваних благодійних (неурядових) організацій

Послуги, що надаються

Реєстрація новостворюваних благодійних (неурядових) організацій

СТРОК РЕЄСТРАЦІЇ – 1 доба.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (ТІЛЬКИ ОРИГІНАЛИ!):

  • проект рішення засновника або протоколу загальних зборів засновників про заснування БО з визначенням повного та скороченого найменування БО, місцезнаходження БО, ПІБ та РНОКПП керівника БО, переліку видів діяльності за КВЕД
    • може готуватися нотаріусом за додаткову плату з наданням клієнтом необхідних даних;
    • допускається проста письмова форма рішення/протоколу;
  • проект статуту, якщо клієнтом не обрано модельний статут
    • може готуватися нотаріусом за додаткову плату з наданням клієнтом необхідних даних;
    • допускається проста письмова форма статуту;
  • якщо засновник є фізичною особою та особисто присутній (діє не через довіреність)
    • паспорт засновника та іденткод (якщо видавався);
  • структура власності БО
    • дані фізичних та юридичних осіб вказуються в структурі власності в обсязі, визначеному пунктом 8 Наказу Міністерства фінансів №163 від 19.03.2021р.
    • структура БО містить вказівку про відсутність бенефіціарних власників з огляду на правову природу благодійних установ.
  • якщо структура власності містить фізичних/юридичних осіб, права впливу (корпоративні права) яких не внесені в ЄДР (випадки з нерезидентами)
    • офіційний документ(ти), що підтверджують кожен ланцюг («стрілку») володіння в рамках структури (вимога пунктів 4 і 5 Наказу Міністерства фінансів №163 від 19.03.2021р.); такі документи подаються не дивлячись на те, що за правовою природою благодійні або неурядові організації не мають кінцевих бенефіціарів.
  • якщо засновником БО є іноземна юридична особа – витяг в торговельного (комерційного) реєстру країни походження материнської компанії-засновника АБО інший документ, що підтверджує реєстрацію іноземної юридичної особи в країні її місцезнаходження (certificate of good standing, certificate of incorporation, certificate of the company’s registered address)
    • увага! витяг (документ про реєстрацію) має бути давністю видачі не більше 1-го місяця з дня його видачі (вимога пункту 13-1 статті 15 Закону №755 від 15.05.2003р.)
  • якщо документи та заява на реєстрацію підписуються та подаються представником засновника
    • нотаріально засвідчена довіреність на представника + оригінал паспорту представника.
  • разом з пакетом документів подається Заява на реєстрацію (форма 2), яка може заповнюватись клієнтом або нотаріусом (на місці при поданні документів). Заявка може містити сторінку з повідомленням про автоматичне включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Форми заяв на реєстрацію див. за посиланням: https://minjust.gov.ua/m/formi-zayav-u-sferi-derjavnoi-reestratsii-yuridichnih-osib-fizichnih-osib-pidpriemtsiv-ta-gromadskih-formuvan-10002

Увага! Документи, видані за кордоном, необхідно перед поданням легалізувати в країні їх походження (проставити апостиль) та вже в Україні перекласти українською із нотаріальним засвідченням перекладу усього документа (включаючи апостиль). Перелік країн, документи з яких не потребують легалізації (апостиля) – див. за посиланням: https://frankfurt.mfa.gov.ua/konsulski-pitannya/zasvidchennya-dokumentiv/apostille

Увага! Оформлення і реєстрація юридичних осіб за участю громадян рф, бенефіціарів з рф та компаній рф суворо заборонена! Оформлення і реєстрація юридичних осіб за участю підсанкційних громадян та компаній суворо заборонена!

ВАРТІСТЬ – від 3500 грн. (включаючи адмінзбір), остаточна сума залежить від типу та кількості засновників (фізична чи юридична особа, резидент чи нерезидент), рівня складності структури власності, необхідності перекладу документів українською, обсягу документів для погодження, експертизи та сканування під час реєстрації.

Інші послуги