Реєстрація змін відомостей про юридичних осіб

Послуги, що надаються

реєстрація змін відомостей про юридичних осіб

  • зміна місцезнаходження, інформації для зв’язку
  • зміна керівника/представника (підписанта)
  • зміна статутного капіталу компаній (збільшення/зменшення)
  • зміна/реєстрація структури власності та бенефіціарів
  • перехід на модельний статут / з модельного статуту на звичайний
  • зміна видів діяльності за КВЕД
  • зміна статуту (нова редакція)

СТРОК РЕЄСТРАЦІЇ – 1 доба. Реєстрація може бути проведена в скорочені терміни – за 6 годин або за 2 години – з доплатою в Держбюджет в розмірах, встановлених Постановою КМУ №1133 від 25.12.2015р.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (ТІЛЬКИ ОРИГІНАЛИ!):

  • проект рішення учасника або протоколу загальних зборів учасників про внесенні відповідних змін про юридичну особу в ЄДР
    • може готуватися нотаріусом за додаткову плату з наданням клієнтом необхідних даних;
    • увага! нотаріальна форма рішення/протоколу є обов’язковою + рішення/протокол мають бути роздруковані на спецбланках нотаріуса України (вимога частини 1 статті 15 Закону №755 від 15.05.2003р.) – рішення/протоколи про зміни, оформлені учасником(учасниками) за кордоном, НЕ приймаються, оскільки в такому випадку не дотримано вимогу про викладення тексту рішення на спецбланках нотаріуса України;
    • для УСІХ випадків оформлення саме нотаріальних РІШЕНЬ УЧАСНИК(ІВ) про зміни за участю материнської компанії-НЕРЕЗИДЕНТА надається витяг в торговельного (комерційного) реєстру країни походження материнської компанії-засновника АБО інший документ, що підтверджує реєстрацію іноземної юридичної особи в країні її місцезнаходження (certificate of good standing, certificate of incorporation, certificate of the company’s registered address); при цьому ДАВНІСТЬ видачі такого витягу НЕ має значення;
    • увага! для реєстрації зміни місцезнаходження, зміни контактної інформації (телефон, ел.пошта) рішення учасника (протокол загальних зборів учасників) НЕ потрібен та НЕ оформлюється
  • паспорт та особиста присутність керівника юридичної особи АБО нотаріально посвідчена довіреність від юридичної особи на подання документів + паспорт представника за довіреністю і його особиста присутність;
  • заява на реєстрацію (форма 2), яка може заповнюватись клієнтом або нотаріусом. Форми заяв на реєстрацію див. за посиланням: https://minjust.gov.ua/m/formi-zayav-u-sferi-derjavnoi-reestratsii-yuridichnih-osib-fizichnih-osib-pidpriemtsiv-ta-gromadskih-formuvan-10002
  • у випадку зміни статуту – проект статуту в новій редакції (підписи на статуті засвідчуються нотаріусом при поданні документів) або готовий засвідчений іншим нотаріусом статут в новій уредакції
    • може готуватися нотаріусом за додаткову плату з наданням клієнтом необхідних даних;
    • підписи на статутах комерційних товариств (ТОВ, АТ, ТДВ та ін.) нотаріально засвідчуються!
  • у випадку зміни структури власності та/або кінцевих бенефіціарів – структура власності
    • увага! дані фізичних та юридичних осіб вказуються в структурі власності в обсязі, визначеному пунктом 8 Наказу Міністерства фінансів №163 від 19.03.2021р.
  • у випадку зміни структури власності та/або кінцевих бенефіціарів + структура власності містить фізичних/юридичних осіб, права впливу (корпоративні права) яких не внесені ЄДР (випадки з нерезидентами в структурі)
    • офіційний документ(ти), що підтверджують кожен ланцюг («стрілку») володіння, зображену в структурі (вимога пунктів 4 і 5 Наказу Міністерства фінансів №163 від 19.03.2021р.);
  • у випадку зміни структури власності та/або кінцевих бенефіціарів – нотаріально засвідчена копія паспорту (документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство) на кожного кінцевого бенефіціара ТОВ давністю видачі не більше 90 днів! (вимога пункту 22 статті 17 Закону №755 від 15.05.2003р.)
    • за наявності в присутнього бенефіціара паспорта з собою, нотаріально засвідчена копія паспорту оформлюється нотаріусом при поданні документів на реєстрацію;
    • якщо кінцевим бенефіціаром є громадянин України з ID-карткою замість паспорта, нотаріально засвідчену копію паспорту (тобто ID-карти) подавати не потрібно;
  • у випадку зміни даних материнської компанії-нерезидента – витяг в торговельного (комерційного) реєстру країни походження материнської компанії-засновника АБО інший документ, що підтверджує реєстрацію іноземної юридичної особи в країні її місцезнаходження (certificate of good standing, certificate of incorporation, certificate of the company’s registered address)
    • увага! витяг (документ про реєстрацію) має бути давністю видачі не більше 1-го місяця (вимога пункту 13-1 статті 15 Закону №755 від 15.05.2003р.)


Увага! Документи, видані за кордоном, необхідно перед поданням легалізувати в країні їх походження (проставити апостиль) та вже в Україні перекласти українською із нотаріальним засвідченням перекладу усього документа (включаючи апостиль). Перелік країн, документи з яких не потребують легалізації (апостиля) – див. за посиланням: https://frankfurt.mfa.gov.ua/konsulski-pitannya/zasvidchennya-dokumentiv/apostille

Увага! Оформлення і реєстрація юридичних осіб за участю громадян рф, бенефіціарів з рф та компаній рф суворо заборонена! Оформлення і реєстрація юридичних осіб за участю підсанкційних громадян та компаній в більшості випадків суворо заборонена!

ВАРТІСТЬ – від 3500 грн. (включаючи адмінзбір), залежить від типу та кількості учасників (фізична чи юридична особа, резидент чи нерезидент), рівня складності структури власності, кількості бенефіціарних власників, необхідності перекладу документів українською, обсягу документів для погодження, експертизи і сканування під час реєстрації.

Інші послуги