реєстрація нових Представництв іноземних компаній та Представництв іноземних неурядових/благодійних організацій
СТРОК РЕЄСТРАЦІЇ – 1-2 доби.
- рішення про створення Представництва іноземної компанії/БО;
- витяг в торговельного (комерційного) реєстру країни походження юридичної особи-засновника АБО інший документ, що підтверджує реєстрацію іноземної юридичної особи в країні її місцезнаходження (certificate of good standing, certificate of incorporation, certificate of the company’s registered address)
- увага! витяг (документ про реєстрацію) має бути давністю видачі не більше 1-го місяця (вимога пункту 13-1 статті 15 Закону №755 від 15.05.2003р.);
- структура власності іноземної юридичної особи-засновника;
- дані фізичних та юридичних осіб вказуються в структурі власності в обсязі, визначеному пунктом 8 Наказу Міністерства фінансів №163 від 19.03.2021р.
- під структуру власності
- офіційний документ(ти), що підтверджують кожен ланцюг («стрілку») володіння, зображений в структурі (вимога пунктів 4 і 5 Наказу Міністерства фінансів №163 від 19.03.2021р.);
- нотаріально засвідчена копія паспорту (документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство) на кожного кінцевого бенефіціара іноземної компанії-засновника давністю видачі не більше 90 днів! (вимога пункту 22 статті 17 Закону №755 від 15.05.2003р.)
- за наявності в присутнього бенефіціара паспорта з собою, нотаріально засвідчена копія паспорту оформлюється нотаріусом при поданні документів на реєстрацію;
- якщо кінцевим бенефіціаром є громадянин України з ID-карткою замість паспорта, нотаріально засвідчена копію паспорту (тобто ID-карти) подавати не потрібно;
- положення чи інший установчий документ відокремленого підрозділу (Представництва) іноземної юридичної особи (проект);
- нотаріально засвідчена довіреність на представника + оригінал його паспорту
- увага! представник, що подає Заяву форми 11 та пакет документів на реєстрацію Представництва, має бути адвокатом (мати при собі посвідчення) або фізичною особою-підприємцем з кодом діяльності за КВЕД 69.10;
- разом з пакетом документів подається Заява на реєстрацію (форма 11), яка може заповнюватись клієнтом або нотаріусом.
Форми заяв на реєстрацію див. за посиланням: https://minjust.gov.ua/m/formi-zayav-u-sferi-derjavnoi-reestratsii-yuridichnih-osib-fizichnih-osib-pidpriemtsiv-ta-gromadskih-formuvan-10002
Увага! Документи, видані за кордоном, необхідно попередньо легалізувати в країні їх походження (проставити апостиль) та перекласти українською із нотаріальним засвідченням перекладу усього документа (включаючи апостиль).
Перелік країн, документи з яких не потребують легалізації (апостиля) – див. за посиланням: https://frankfurt.mfa.gov.ua/konsulski-pitannya/zasvidchennya-dokumentiv/apostille
ВАРТІСТЬ:
реєстрація Представництв іноземних комерційних компаній – від 4500 грн. (включаючи адмінзбір),
реєстрація Представництв іноземних неурядових/благодійних організацій – від 3500 грн. (включаючи адмінзбір)
ВАРТІСТЬ включає суму державного адмінзбору та залежить від рівня складності структури власності, кількості бенефіціарних власників, необхідності перекладу документів українською, обсягу документів для погодження, експертизи та сканування пакету документів під час реєстрації.